AAPI zet de Belgische horeca op z’n kop

AAPI

De ontwikkelingen in de Belgische hospitality business staan niet stil, maar het potentieel van de gemiddelde onderneming wordt nog lang niet volledig benut. Om succesvol te kunnen zijn als horeca-ondernemer is innovatie hard nodig. Daarom zochten de bedenkers van AAPI antwoorden op de vragen:

De bedenkers van AAPI zetten groot in, met als resultaat een eigen digitaal dashboard: AAPI, ontwikkeld door Rebel:it.

Drie apps voor AAPI

Rebel:it ontwikkelt drie apps voor AAPI:

Deze apps werken nauw samen en vormen samen een compleet ecosysteem voor de Belgische horeca-onderneming. Rebel:it ontwikkelt de apps met het ontwikkelplatform Xamarin. AAPI en Rebel:it kozen ervoor de apps te ontwikkelen in Xamarin Native vanwege de optimale performance en gebruikerservaring.

AAPI voor de ondernemer

Rebel:it ontwikkelt slimme planningsschermen, dashboards en geautomatiseerde flows in Aapi App. Zo is er realtime inzicht in de prestaties van de onderneming en kan de horeca-ondernemer op elk moment bijsturen in de geplande diensten.

Maar Aapi gaat verder: ze willen graag de all-in-one oplossing voor de Belgische horeca-ondernemer zijn. Daarom bieden zij deze ondernemers de mogelijkheid om naast de personeelsplanning, ook hun kassasystemen te koppelen aan de app. Dankzij die informatie heeft de ondernemer altijd een realtime overzicht van zijn best- en minst- verkopende producten en de opbrengst van F&B.

Gekoppeld aan de cijfers uit de HR-administratie geeft dit een volledig en altijd up-to-date beeld van de financiƫle gezondheid van de onderneming.

AAPI ME voor de medewerker

De medewerker heeft met AAPI ME inzicht in de geplande diensten, contractgegevens en loonstroken. Rebel:it heeft Firebase Cloud Messaging opgenomen om betrouwbare notificaties te kunnen verzorgen. Daarnaast ontwerpt Rebel:it samen met AAPI intelligente flows, bijvoorbeeld voor de on-boarding van medewerkers en het tekenen van (dag-)contracten.

AAPI TIME

Urenregistratie zoals die hoort te verlopen. Via de AAPI TIME app klokt de medewerker in wanneer een dienst begint en uit wanneer zijn werkdag erop zit. Zo weet de horeca-ondernemer zeker dat de uren juist zijn en worden alleen de gewerkte uren opgenomen in de personeels- en salarisadministratie.